Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost <3

Workout motivation XII

2. října 2013 v 19:13 | by teensmajdicka |  Krása+Fitness
Že už nemá cenu na sobě dál makat, když je plavková sezona fuč a my za kraťásky a lehký top vyměníme dlouhé kalhoty, svetry, šály a bundy? Blbost! Jasně že v teplejším oblečení se sem tam nějaký ten špíček lépe schová, než v plavkách na pláži... Ale nadruhou stranu musíme počítat s tím, že čím více zabalené jsme, tím více nám to opticky přidává na váze. Navíc už jde jen o ten dobrý pocit ze sebe, to poslední co v depresivním počasí potřebujete je propadat ještě hlubším depkám kvůli postavě. Přitom to je jedna z věcí, které na sobě můžete vě většině případů radikálně změnit. Na cvičení a zdraví životní styl přeci není nějaká vyřazená doba a být ve formě se hodí vždycky, ne? Ať už je léto, nebo zima. Proto i po létě pokračuji s motivací pro vás, abyste mi, holky moje, nezlenivěly! ;)*

You Can Do This



Statigram – Instagram webviewer

Give meeee

By Denice

.@fitspo_eden | abs you have been missed

.@fitnessgirlsmotivation | Who wants these? | Webstagram - the best Instagram viewer

By Denice

Handstand


Statigram – Instagram webviewer

By Denice

Colourful training is so much better!

Fitness Inspiration

Dream body

By Denice - Part 2




Fitness

cookieecutter


fitspo


her imperfections

Get Fit | via Tumblr

iwillmakeyouskinny: slim-and-svelte: worktogetfit: Follow for fitness! these with 5 pound ankle weights on each ankle… 15 on each leg. 2 sets.

INSTAGIRLS | via Tumblr

Fitspiration

Strooooooong!

Love gym clothes 💖 ...

motivation


(3) Tumblr

Fitness Motivation | via Tumblr

Vaše teensmajdicka♥
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 ann ann | 3. října 2013 v 19:42 | Reagovat

Jů, super článek, jdu cvičit! díky za něj :D :)

2 Izii Brush Izii Brush | Web | 4. října 2013 v 11:47 | Reagovat

jenom cvič dál, já kvuli zdraví ani ještě nezačala a to už to  mám v hlavě rok :D .. v létě když jsem byla v pohodě se mi nechtělo kvůli vedru. A já ani nechtěla hubnout spíš, přibrat svalovou hmotu. No a teď nemůžu zase cvičit vůbec, nevim jak to co jsem během týdne zhubla přiberu zpět :D ..

3 teensmajdicka teensmajdicka | E-mail | Web | 4. října 2013 v 15:58 | Reagovat

[1]: Díky! :)) nz ;)

[2]: tak to znám, když nemoc umí zkazit všechny aktivity... :/ To já naštěstí jsem teď ok, ale jednu dobu to semnou bylo fakt zlý... :D Ale léto jsem měla sportovní furt, pořád nějaký turnaje, nohec, volejbal, badminton, tenis... :))

Krásky moje, je mi to moc líto, ale celý víkend tu zřejmě (možná až na neděli) nebude článek. jedu totiž zase po pár týdnech na chatu a nestíhám vůbec nic... Takže se vám dopředu moc omlouvám a děkuju za pochopení :)) pak snad udělám nějaký random nebo insta post, když budu fotit... koná se tam totiž karneval :3 a já budu za sexy čertici :DD Tak se mějte krásně, užívejte pár dní klidu a zase za nedlouho... Adios :)*

4 Dwnnie Dwnnie | E-mail | Web | 5. října 2013 v 9:20 | Reagovat

Souhlasím,je potřeba na sobě makat furt;)Akorát jsem čekala nějaké tipy:O

5 Nickie Nickie | 6. října 2013 v 19:42 | Reagovat

Tyhle články se hodí vždycky. :D :)) Majdi, dívala jsem se na tvoje fotky a máš tam naprosto skvělou postavu! :O :)) Můžu se zeptat, jak cvičíš? :))

6 teensmajdicka teensmajdicka | E-mail | Web | 7. října 2013 v 14:53 | Reagovat

[5]: :)) Děkuju hrozně moc! :)* Občas se dostanu do fitky, ale hlavně se snažím každý večer dělat minimálně 50 leh-sedů, většinou si dám ale tu stovku... Pak zvedám natažené nohy a pouštím tak, že se nesmí dotknout země (20x), pak cvičím na boky. Taky cvičím na zadek (zanožování ve stoje, na 4, nahoru, rovně, dostrany... těch cviků je strašně moc, stačí trošku natočit nohu a hned posiluješ jinou část :D, zatínání atp.), nohy (doma máme leg master), nebo s lehnu bokem a zvedám horní nohu... Pak zpevňuju prsa, buď tak, že přitahuju 2litrovku, kterou mám v jedné ruce k lokti toho druhého, a nebo pokrčené ruce v loktech stlačuju proti sobě. Na ruce moc cvčit nemůžu kvůl nemocnýmu srdci. Jinak si taky občas zaskáču na švihadle, jezdím na kolo a chci zase začít chodit na karate... víc o tom asi řeknu někdy v článku, chci ho udělat, ale nejdřív všechno musím nafotit atd... -_- :D

7 Lucc Lucc | 14. října 2013 v 16:54 | Reagovat

[6]: Mohla bych se zeptat co cvičíš na boky?Potřebuju zhubnout a zatím jsem žádný dobrý cvičení nenašla.

8 teensmajdicka teensmajdicka | 14. října 2013 v 19:14 | Reagovat

[7]: Třeba je super, když si lehneš na bok, dolní ruka je pod hlavou, spodní noha normálně natažená na zemi. Vrchní ruku a nohu zvedáš nahoru a snažíš se je dostat k sobě, jako by se měla ruka s nohou dotknout. To ale není podmínkou, nesnaž se za každou cenu dosáhnout na nohu, aby ses různě neprohýbala, tělo by mělo být pořád v rovině.
Nebo stůj normálně s lehce rozkročenýma nohama a na strany se sklaňuj k jedné a pak druhé noze. Taky dávej pozor, aby ses nezakláněla nebo nepředkláněla.
Tyhle cviky jsou šíleně jednoduchý, ale když se třeba takhle budeš natahovat k nohám ráno, krásně tím rozproudíš látkovou výměnu a  tuk na bocích se bude spalovat mnohem snadněji ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Mockrát díky za návštěvu a za koment, doufám, že se zase někdy vrátíš!:)

Přihláška pro rozhovor či reklamu (tady), nebo na email (majdalenka232@seznam.cz)!!!